طوبی طب
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

داروی حضرت محمد (پیامبر) یا مرکب هشت

معرفی داروهای طب اسلامی

این دارو، همان داروی شافی حضرت موسی است که با لطف پیامبر (ص) روش تهیه اش آسانتر شده است!

با توجه به عظمت والای این دارو چنانچه در حدیث هم از سوی امام صادق علیه السلام به خواص بی نظیر آن اشاره شده تجربه نشان داده این دارو تمام بیماری های ایدز و اچ آی وی و انواع سرطان و ام اس و انواع بیماری های روحی مثل اختلال دو قطبی و اسکیزوفرنی و… را درمان میکند. جالب اینجاست که نه تنها درمان همه نوع بیماری است بلکه درمان همه بیماری های موجود در بدن هم است. اما حداقل باید ۷ روز از آن مصرف کرد که طبق بسته بندی های موجود می شود حدود ۱۱ قوطی. عقیده ما بر اینست که اگر به مدت ۳ سال هر روز صبح به اندازه یک گردو طبق دستور مذکور از این دارو خورده شود هیچ بیماری و غلبه اخلاطی در بدن باقی نمی ماند.

✳️نکته مهم: استادی در طب اسلامی از استادش درباره این دارو نقل می کرد که: این دارو مزاج آدمی را آنقدر قوی و به سر نهایت قوت می رساند که شخص به مرگ طبیعی نمی میرد مگر اینکه او را بکشند آن هم نه هر نوع کشتنی بلکه مثلا جسم سنگینی در حد وزن یک کامیون از روی او باید رد شود تا بمیرد !!!

البته از معصومین علیهم السلام جز این انتظار نمی رود چه اینکه خود امام علیه السلام در معرفی این دارو فرمود: برای هر چیزی چه آسان باشد یا سخت و چه کوچک باشد یا بزرگ درمان است. واژه هر چیزی شامل حتی کمترین و کوچکترین غلبه اخلاط هم می شود.

– موارد مصرف: درمان تمام بیماری ها

– نحوه مصرف:

هر روز صبح ناشتا به اندازه ی یک گردو

(ظرف دارو حاوی مصرف دو وعده است)

http://www.eslamteb.com

راه ارتباطی سریعتر با کاربران عضویت در کانال

بیشتر بخوانید

    لینک کوتاه:
    0